Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2006

ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΑΡΧΑΙΑ ;

Σκοπός του παρόντος blog είναι να μοιραστώ μαζί σας την αγάπη μου για την ελληνική γλώσσα. Ξεκίνησα να εργάζομαι πάνω στην Ιλιάδα έτσι ώστε να καταφέρω να διαβάσω κάποτε το πρωτότυπο, και μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένη με ό,τι κατάφερα. Δηλώνω βέβαια εξαρχής ότι δεν είμαι κάτοχος κανενός πτυχίου και ό,τι κάνω το κάνω μόνο για την δική μου χαρά και ανάπτυξη. Αρχικά θα παραθέσω την γραμματική της αρχαίας ελληνικής και αργότερα θα ξεκινήσω με το κείμενο. Η εργασία μου είναι καθαρά γλωσσολογική, μ' ενδιαφέρει η γλώσσα και η ρίζα της και ακολουθώ αυτούσια το κείμενο για να δούμε από ποια ρίζα προήλθε μία λέξη που μέχρι και σήμερα χρησιμοποιούμε και να αντιληφθούμε πόσο εύκολα τελικά μπορούμε να μάθουμε την ίδια μας την αρχαία γλώσσα! Μπορείτε απλά να κάνετε μία ανάγνωση στην γραμματική αλλά η μάθηση θα γίνει μελετώντας το ίδιο το κείμενο, περισσότερο εμπειρικά παρά μαθαίνοντας απ' έξω κάποιους κανόνες. Ο σκοπός είναι η ευδαιμονία και όχι η τυπική εκμάθηση κάποιων κανόνων που θα ξεχάσουμε σε λίγο καιρό. Όποιος νομίζει ότι μπορεί να συμβάλλει σε αυτή την προσπάθεια είναι ευπρόσδεκτος. Και γενικά και ειδικά!

Εικόνα: Ελένη και Πάρης

3 σχόλια:

leptos είπε...

Μπράβο για την προσπάθεια!
Θα παρακολουθώ το μπλογκ. Και για να θυμηθώ και για να μάθω.

kalliopi είπε...

Με πέτυχες στην... ανακαίνιση ε;
Να σαι καλά φίλε μου

Unknown είπε...

πολυ καλη ιδεα.....χρειαζεται....